Obchodní podmínky PDF Tisk Email
Napsal uživatel Zuzana   
Středa, 29 Únor 2012 14:22

Závazky prodávajícího

Prodávající se zavazuje, že bude kupujícímu dodávat:

Pouze zboží,které si kupující objednal prostřednictvím internetového obchodu www.ferrarimoda.cz, které je se zobrazeným zbožím ve shodě v maximální možné míře.Zboží, které je v souladu s normami a předpisy platnými na území České republiky a je originální.Daňový doklad naleznete vždy v každém balíčku vedle objednaného zboží,včetně rozepsaných cen za jednotlivé položky.

Dále se prodávající zavazuje:

Bude komunikovat s kupujícím o jeho objednávce, tj. bude ho informovat elektronickou poštou o přijetí objednávky, její expedici a přijaté platbě za zboží. V případě nemožnosti plnění dodacích lhůt stanovených v internetovém obchodu ferrarimoda.cz bude o tomto stavu kupujícího včas informovat a konzultovat s ním další postup. Dále bude informovat o aktualizaci stránek.
Bude před potvrzením objednávky uveřejňovat pravdivé a konečné ceny, které kupující zaplatí za zboží včetně DPH a ceny za dopravu a balné.

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14-ti dnů od doručení.

Závaznost objednávek

Každá objednávka, kterou kupující potvrdí (tzn. stiskne tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU), je považována za závaznou.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.

Dodací a platební podmínky

Zboží je zasíláno balíkem na dobírku prostřednictvím České pošty.Při objednání zboží nad 3.000,-Kč,poštovné a balné zdarma!!!!

Cena poštovného a balného činí 174,- Kč.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH.

Při předání je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (porušení krabice, neporušenost pásky) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat e-mailem prodávajícímu. Pokud je převzetí zásilky kupujícím od dopravce stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky není žádný nárok.

Záruka a reklamace

Pokud není stanoveno jinak je standardní záruční doba v případě nového zboží 24 měsíců. V případě zakoupení zboží koncovým uživatelem se řídí dle Občanského zákoníku. V případě zakoupení zboží fyzickou či právnickou osobou ( IČO ) se řídí dle Obchodního zákoníku.

V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím České pošty je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

 

Aktualizováno Úterý, 26 Únor 2013 10:58
 

Bicolor template supported by Naturalife Greenworld